Sponsorlar





Unutma Beni 1400. Bölüm izle yeni bölüm son bölüm izle 14-01-2015 #UnutmaBeni


Unutma Beni 1400. Bölüm full takılmadan izle Reytingleri Alt üst Eden dizi Unutma Beni Heyecan Dolu bir bölüm ile Kendine Hayran bıraktırmaya Devam Edecek. Dizinin yayınlanmasının hemen ardından sitemizden diziyi reklamsız bir şekilde donmadan takılmadan izleyebilirsiniz.

Unutma Beni 1400. Bölüm Full canlı izle,Unutma Beni 1400. Bölüm 720P hemen izle,Unutma Beni 1400. Bölüm full takılmadan izle Unutma Beni 1400. Bölüm Full HD canlı izle , Unutma Beni Son Bölüm ücretsiz izle,Unutma Beni 1400. Bölüm izle

Fox TV’nin sevilen dizisi Unutma Beni, yeni sezonda da heyecanı hiç düşmeyen bölümleri ile seyircinin karşısında olacak. Yeni dönemde Asu-Yavuz- Tuğçe ve Levent arasında da fırtınalar kopacak, Levent Rauf’un yönlendirmesi ile Nazlı’ya yönelecektir. Yavuz ise annesi ile Rauf arasındaki yeniden alevlenen ilişkiyi keşfedecek, hem annesine hem Rauf’a cephe alacaktır…
Kısaca Unutma Beni yeni sezonda daha heyecanlı ve daha iddialı bölümleri ile Fox ekranlarında sevenleri ile olacaktır.

Dizinin Konusu : Israrla aşklarının ardında duran ve nihayet evliliğe ilk adımlarını atan Ali ve İlkay’a, Nazlının verdiği haber, tam bir soğuk duş etkisi yapmıştır: Nazlı’nın bebeğinin babası Ali’dir ve bu DNA raporu ile belgelenmiştir. Acaba bu rapor doğru mudur, yoksa bu da Rauf ile Nazlı’nın bir oyunu mudur?
Emine ve Şerif’in evliliği ise Mehtap yüzünden krizdedir. Yıllar sonra zengin ve paralı olarak dönen Mehtap, oğlu Özgür’ün velayetini istemektedir ve almaya da kararlıdır. Uzayan davalar, pahalı avukatlara karşı Şerif’in pek bir şansı yoktur. Oysa oğlunu kaybetmemek için ölümü bile göze almıştır. Şerif’in bu yolda her türlü çılgınlığı yapabileceğini bilen Emine, kocası yeniden hapse girecek diye uykusuz geceler geçirmektedir. Bir de kavga etmek için bile olsa, Şerif ve Mehtap çok sık bir araya gelmektedir ve Emine eski aşkın depreşmesinden ölesiye korkmaktadır.


Labels:



Leave A Comment:

toplist

TurkeyRank.Com - Pagerank Servisi Erkek bebeğinize en güzel isimler site ekle site ekle Son Dakika Haberleri

İletişim

Blogger tarafından desteklenmektedir.