Sponsorlar





Evleneceksen Gel Seda Sayan yeni bölüm son bölüm izle 9 Ocak 2015

Evleneceksen Gel 9 Ocak 2015 izle Seda Sayan Show Tvde Beydağı bakalım bundan sonra gelen talipler ile ilgili maddede aşk acısıyla şarkının komple dinle yani bir yürek acısı olacak ve babasının nasıl büyüdüğünü anlatmak olan çocuk içler acısı hepimizin yüreğini ne yapacak sarsacak bakalım ne yapacaklar herzamanki olduğu gibi yeni şarkılar lada oynamaya başladı ve 26 niye ben 31 yaşındaki bir bayan aslı neslihan herkese neden bana böyle kendine küçük yaştaki çocuklar gelir bende bir türlü Evleneceksen Gel 9 Ocak 2015 izle Seda Sayan Anlamış değilim deyip espri yapacak ve neslihan da 5 yaş küçük olan talebi tolga daha görüşür ve sonunda çocuğum olduğu için de çok korkuyorum diyecek olan yani o yüzden de kimseye güvenmek için çok zorluklar yaşadım açık konuşabilir miyiz yani herşey olabilir rahat ol geniş ol yüksek sesi çocuklarda olabilir yani yani seçik konuşucaz ve bakalım bu bölümde ne olacak davamızın olumsuz olsun diye değil ben sadece yüzünü görmeye geldim 5 dakika sonra ayırmaya geldim bir çay içmeye gelir yani bize niye söyle dön kıza ikna et ve utangaç bir şekilde kim gelirse gelsin benimle değerlik çayda çıra konuşacağım da tek sen yeterki iste benim için o kadar yorulmuşsun zahmet çekmesin bir çocuğum var daha 5 aylık yani sorun olmıcak mı sen içinde olmazsa merak etme ben iyi bir baba olacağına inanıyorum ve yapacak bir şeyim de yok o yüzden seni sevdiğim zaman bir şey olduğu zaman da olacaklar ve seda hanımla uğur aslan ın sunduğu programda evleneceksen gel de cumada 9 ocak 2015 te

Labels:



Leave A Comment:

toplist

TurkeyRank.Com - Pagerank Servisi Erkek bebeğinize en güzel isimler site ekle site ekle Son Dakika Haberleri

İletişim

Blogger tarafından desteklenmektedir.